When negativity meets positivity, life neutralizes and meets its balance.

Thursday, May 5, 2011

Entry 511: 最后的温柔

A lyrical entry to sum up certain thoughts and feelings.. Won't be as good as composers cos it is a lil jumpy here and there.. read it still cos I cracked my brain somehow on this ^^


如果这爱情  将画上句点

请让我们        再一次重温      这一切

就算    未来不会再    有你

这回忆            不会消失

------

预料之中的结果

你已离开我

我开始一个人过

回忆侵蚀着眼前        所有的寂寞

你给的承诺

现在只剩下沉默

放弃了       不再难过

------

时间伴着我                                    
               
一起度过这寂寞                            
               
它也慢慢教会我        要坚强的活       
                    
时间告诉我                                     
              
那爱情没有永远                          
                 
擦干了 所有泪水

------

每每每每一分钟        都划过

我们    不再拥有        的以后

曾经是否记得            我也不再问候

放开手            是我给你最后的温柔



2 comments: